وبهای من
دخملونه
دخمل خانومابفرمایین!!!
درباره وبلاگ


خواهش میکنم بفرمایین توروخدا تعارف نکنین... نظریادتون نره ها

پيوندها
اســــــاس دوستـــی
HAM GHAF@S
پسرک آبی
عشقم چرا؟؟
عشق پاک یعتی عشق من وتو
lover boy
ترنم باران2
غمی نیس میگذردگرمیگذرددردکمی نیست
خواستی بیاتو
سلام هموطن اینجاپاتوق عشق وحاله
متنوع ترین وبلاگ فارسی
اس ام اس
به اوبگوییدکه...
تفریحی-عاشقانه
کلبـــــه تنهـــــــــایی!!!
وبی برای حال کردن
شبهای تنهایی
بهترین های دنیا
دلنوشته های یک پسر15 ساله
ورودممنوع
داستان های جالب
شبهای عاشقی
خنده بازار-جک- داستان
کلبه تنهایی من
ورامین نامه
فناوری
just4u
حرفهای دلهای شکسته
عاشقت می مانم
آفتاب عالم تاب
selena gomez and mily`s fans
رویای عشق
لیست بازی های انلاین وتست های هوش
ساحل عشق
روزهای بارونی(وب دیگرمن)
شکوفه باران(وب دیگرمن)
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخملونه و آدرس faezeh7511.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 35597
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
faezeh

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 10:47 :: نويسنده : faezeh

 

 سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام دوستای خوشملم این دوتا وبهای دیگه ی من هستن دوس داشتین سربزنین!!!

 

www.shokofebaran.blogfa.com

 

www.baran39.mihanblog.com

 

 



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت15:32---18 مهر 1391
سلام خوبي وبلاگ خوشملي داري به وبلاگ منم سر بزن

Tanha
ساعت17:08---24 شهريور 1391
سلام خوبي شرمنده يه چند وقتي نبودم

نیلوفر
ساعت14:42---23 شهريور 1391


_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤

_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤

_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


نیلوفر
ساعت14:41---23 شهريور 1391

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


شهاب
ساعت17:05---24 مرداد 1391
سرباز من هم تورو لینک کردم. ولی املای اسم وب من رو اشتباه نوشتی HAM GHAF@S

شهاب
ساعت10:42---23 مرداد 1391
yes.ba link muvafegham.ok

abolfazl
ساعت16:16---18 مرداد 1391
سلام وبت عالیه فائزه جون
به وبلاگ منم سر بزن
من لینکت میکنم تو هم لینکم کن
ممنون
حتما به وب منم سر بزنی و نظر بدی


مهدیه
ساعت12:49---17 مرداد 1391
سلام فائزه جون خوبی؟
وبت خیلی قشنگه به منم سر بزن خوشحال میشم اگه حاضر به تبادل لینک بودی بهم خبر بده
فعلا بای


hamed
ساعت12:04---7 مرداد 1391
salam chera on vane mano zadi vorood dokhtara mamnooe?
ino avaz kon bezan : Lover boy
misi


tanha
ساعت18:47---3 مرداد 1391
سلام
حالا من لوس شودم


tanha
ساعت18:17---26 تير 1391
آخه چرا امتحان کن بد نیست

tanha
ساعت0:37---22 تير 1391
سلام عزيزم پيش ما بيا

farzaneh
ساعت9:36---19 تير 1391
غم نگاه آخرت تو لحظه ی خدافظی
گریه ی بی وقفه ی من تو اون روزای کاغذی
.
قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار
چه بی دووم بود قولمون جدا شدیم آخرکار
.
تو حسرت نبودنت من با خیالتم خوشم
با رفتنم از این دیار آرزوهامو میکشم
.
کوله بارم پره حسرت ، تو دلم یه دنیا درده
مثل آواره ای تنهام ، تو خیابونی که سرده
.
تا خیالت به سرم میزنه گریم میگیره
آروم آروم دل تنگم داره بی تو میمیره

upam


Sajad
ساعت0:22---17 تير 1391
سلام
مر30 که سر زدي تبادل لينک يادت نره


آرز
ساعت10:07---11 تير 1391


مینا
ساعت16:56---10 تير 1391
سلام خانومی.خوبی؟
این حرفا چیه؟نظر لطفته عزیزم.
ممنون.هم بابت لینک و هم بابت سرزدنت.
بازم میام ایشالا.
موفق باشی.


elsa
ساعت11:48---27 خرداد 1391
لینکیدمت عسیسم

elsa
ساعت20:09---26 خرداد 1391
سلام وبت خیلی خوشمله به منم سر بزن

مهرزاد
ساعت21:32---28 ارديبهشت 1391
سلام
خواندنام تموم شد بهت سر زدم
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: